سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالب بتن

قالب فلزی ، قالب بتن و قالب فلزی بتن یکی از تولیدات تبریز صنعت می باشد که با توجه به کیفیت بالا ساخت و هزینه مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را برآورده سازد . به طور کلی قالب بتن یک سازه موقت می باشد که از جنس فلز ، چوب ، آجر و … می باشد . در صنعت ساخت و ساز برای حفظ بتن تا زمانی که سخت شده و به مقاومت لازمه و کافی برسد از قالب بتن استفاده می شود .
قالب بتن از اجزایی همانند بدنه ، حایل ، پشت بند و … تشکیل میابد . همان طور که بیان شد قالب بتن از جنس و انواع مختلفی می باشد که انتخاب نوع قالب در زمان اجرا و هزینه پایانی پروژه تاثیر گذار می باشد . برای قالب بندی فونداسیون ، بهتر است از قالب فلزی بتن استفاده شود زیرا نسبت به سایر روش ها از استحکام و سطح شاقولی مناسب تری برخوردار است .
همچنین از قالب فلزی بتن در پروژه هایی با عمق پی زیاد و یا سطح قالب بندی فونداسیون کم می باشد استفاده می شود . برای اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب قالب بتن مناسب با تبریز صنعت در تماس باشید .

بعد از انتخاب قالب بتن مورد نظر و استقرار آن در محل مورد نظر باید آنها را با دقت بررسی نمود و درزهایی که احتمالا باعث بیرون زدن بتن می شود را پر نمود .
مواردی دیگری نیز وجود دارد که رعایت نکردن آنها می تواند موجب خسارت زدن به پروژه شود که در ادامه به مواردی اشاره می کنیم .
تراز بتن ریزی باید دقیقا تنظیم شود زیرا عدم دقت در این مورد می تواند باعث پر شدن یک قسمت و خالی ماندن قسمت دیگر شود . عملیات قالب بندب بتن باید توسط نیروی فنی مجرب و کارآزموده ای انجام شود . قطعات قالب باید با دقت بالا نصب شوند . تکیه‌گاه مناسب زیر پایه‌های اطمینان و کافی بودن مهاربندی پایه‌های اطمینان از دیگر موارد حائز اهمیت می باشد . تبریز صنعت با سالها سابقه در این زمینه می تواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد . برای اطلاعات بیشتر درباره قالب فلزی بتن با شماره های 04132858192 – 04132858193 تماس بگیرید .

منبع:قالب بتن