سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

 

با پیشرفت روز افزون اینترنت و تکنولوژی نیاز به طراحی سایت حرفه ای بیش از پیش خود را نشان می دهد . نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا روز به روز به استفاده کنندگان از اینترنت و وب اضافه می شود و با گذشت زمان اینترنت تبدیل به یک مکان مناسب برای معرفی کسب و کار شما و افزایش درآمدتان می شود .

مطمئنا در گذشته وجود یک سایت به شما کمک چندانی نمی کرد ، اما امروزه برای رقابت با شرکت های بزرگ و حضور قوی و کسب موفقیت در جامعه نیاز به طراحی سایت حرفه ای دارید .
شاید در ابتدا این امر به نظر یک سرمایه گذاری همراه با ریسک به شمار رود اما با توجه به آمار بالای رضایت مشتریان ما بعد از طراحی وب سایت حرفه ای برای آنها ، ما به شما این قول را می دهیم که مطمئنا طراحی سایت برای کسب و کارتان تاثیر مستقیمی در افزایش درآمدتان خواهد داشت .
علاوه بر کسب درآمد در ایجاد منزلت و مقام اجتماعی برای شما تاثیر گذار بوده و نقش بالایی در جذب و افزایش اعتماد مشتریان شما خواهد داشت . طراحی یک وب سایت حرفه ای مطابق با آخرین تکنولوژی ها روز دنیا مناسب ترین و سریع ترین راه ممکن برای معرفی فعالیت های شرکت شما و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید ، می باشد .

قبل از هر چیز ابتدا باید هدف خود را انتخاب نمایید اگر هدف والایی داشته و قصد حضور حرفه ای ، و موفقیت را دارید طراحی سایت حرفه ای که توسط تیم تجارت گستر شهریار به بهترین نحوه انجام می شود ، برطرف کننده نیاز شما خواهد بود .


ادامه و منبع : طراحی سایت حرفه ای

 

 

طراحی سایت حرفه ای ، طراحی وب سایت حرفه ای ، طراحی سایت حرفه ای در تبریز


طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تخصصی

 

طراحی سایت تخصصی توسط تجارت گستر شهریار

امروزه حضور در عرصه وب به یک ضرورت تبدیل شده است و اگر کسب و کاری شروع به فعالیت گسترده در اینترنت نکند ، به طور حتم بخشی از کاربرانش را از دست خواهد داد . در هر صنفی با بررسی شرکت ها متوجه می شویم که شرکت هایی با طراحی سایت تخصصی و فعالیت مستمر در آن شروع به کار کرده و بسیار در این راه موفق بوده اند . به همین سبب هر شغلی نیاز به طراحی سایت تخصصی و حرفه ای دارد .
صرف راه اندازی یک نشانی اینترنتی علت موفقیت نخواهد بود . بلکه اولا باید از خدمات طراحی سایت تخصصی شرکت طراحی سایت اطمینان یابید ، سپس رقبا را بررسی نمود و به طراحی وبسایت پرداخت . همچنین بعد از طراحی ، فعالیت پیوسته در سایت و برقرار ارتباط با مخاطبان سایت از روش های موثر می باشد .
همان طور که می دانید هزاران وب سایت در سراسر دنیا راه اندازی شده اند اما همه آنها موفق نیستند . بلکه آنهایی موفق شده اند که اولا در انتخاب شرکت طراح سایت دقت نموده اند و شرکت طراحی سایت تخصصی را برگزیدند و سپس با فعالیت هدفمندانه و درست پله های موفقیت را طی نموده اند .
مسلما شما با مخاطبان خود در حوزه فعالیتتان آشنا تر هستید و نیازهای آنها را بهتر از طراح سایت می دانید ، به همین سبب بهتر است ابتدا امکانات مد نظر خود را انتخاب نمایید و شرکتی را برگزینید که بدانید از عهده نیازهای شما بر می آید . همچنین برای داشتن یک سایت تخصصی و حرفه ای اطلاعاتی از مخاطبان و کاربران آینده سایت تان را به شرکت طراحی سایت بیان نمایید تا با بهره گیری از مشاوره آنها ، سایتی طراحی شود که تمامی نیاز های شما را برطرف سازد .
طراحی سایت تخصصی توسط تجارت گستر شهریار به بهترین نحوه انجام شده و با وجود نمونه کار های مناسب در این زمینه و کسب رضایت مشتریان ، تاکنون موفق بوده است .

 

طراحی سایت تخصصی ، طراحی وب سایت تخصصی ، طراحی سایت تخصصی تبریز ، طراحی سایت تخصصی در تبریز


طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی یکی از نمونه سایت هایی است که تجارت گستر به طراحی آن فعالیت داشته و نمونه کارهای بسیاری در این زمینه ارائه نموده است . در ادامه به لزوم طراحی سایت برای پزشکان می پردازیم .
با گسترش روز به روز استفاده از اینترنت راه اندازی و طراحی یک وب سایت برای انواع مشاغل امری لازم و ضروری تلقی می شود . یکی از مشاغل بسیار با اهمیت در جوامع صنف پزشکی می باشد. روزانه تعداد زیادی از مردم با جستجو در اینترنت به دنبال آشنایی با انواع بیماری و روش های درمانی آن ها هستند . همچنین به دنبال یافتن اطلاعاتی از بیماری های اطرافیان خود هستند و وجود سایتی در این زمینه که اطلاعات کاملی در اختیار قرار دهد می تواند برطرف کننده نیاز قشر زیادی از مردم باشد .


امکانات طراحی وب سایت پزشکی :

1- نوبت دهی آنلاین :

با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی ، بیماران می توانند با مراجعه به سایت و مشاهده زمان های خالی برای هر پزشک ، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایند . که این امر با توجه به دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به سایت و عدم نیاز به مراجعه حضوری بسیار مطلوب می باشد . همچنین در وقت پزشکان نیز صرفه جویی می شود زیرا پروسه نوبت دهی دیگر وجود نداشته و بیماران به راحتی خود این کار را انجام می دهند .
سایت نوبت دهی پزشکی طراحی شده توسط تجارت گستر به جدیدترین تکنولوژی مجهز بوده و از امکانات بالایی برخوردار است ، همچنین از رابط کاربری ساده ای برخوردار می باشد .

2- خدمات مشاوره :

با راه اندازی خدمات مشاوره در سایت پزشکان ، بیماران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات مشاوره ای پزشکان در اقصی نقاط کشور بهره مند شوند . بسیاری از بیماران تنها برای استفاده از مشاوره پزشکانی که در شهری خارج از محل سکونت شان است مجبور به مسافرت می شوند ، که علاوه بر خطرات ، هزینه هایی هم در بردارد .
در سامانه طراحی وب سایت پزشکی می توان سیستم مشاوره رایگان و یا حتی با پرداخت حق مشاوره راه اندازی نمود که از مناطق دور هم به راحتی بتوان دسترسی داشت .

منبع و ادامه : طراحی سایت پزشکی


طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

کارخانه ها و مراکز صنعتی با طراحی سایت صنعتی برای خود می توانند در افزایش درآمد خود گامی موثر بردارند . با  افزایش روز افزون استفاده از اینترنت طراحی سایت برای هر شغلی لازم می باشد . حوزه صنعت حوزه گسترده ای است که شرکت های مختلفی نه تنها در ایران بلکه در سراسر کشور به فعالیت های مختلف صنعتی مشغولند .
به علت گستردگی و ازدیاد شرکت های صنعتی شرکتی موفق خواهد بود که علاوه بر مشتریان در محله یا شهر خود ، در سراسر کشور شناخته شده و بتواند محصولات و خدمات خود را حتی به کل دنیا عرضه نماید .
مسلما این کار را با طراحی وب سایت صنعتی برای کارخانه یا مجموعه خود می تواند انجام می دهد. البته با توجه به اهمیت این موضوع و مزایای طراحی وب سایت صنعتی ، شرکت های بسیاری به فکر طراحی سایت صنعتی برای خود افتادند و به این کار اقدام نموده اند . بنابراین شما هم اگر خواهان این هستید که به کسب و کار خود رونقی بخشید و از رقبای خود عقب نمانید بهتر است هر چه زودتر اقدام به طراحی سایت صنعتی نمایید .
برای معرفی خود و کالا ها و خدمات ارائه دهنده خود می توانید با راه اندازی و ساخت سایت صنعتی برای شرکت خود اقدام نمایید .

مزایای طراحی سایت صنعتی :

1- معرفی :

یکی از ویژگی های بالقوه هر طراحی سایتی شناساندن شرکت خود به مشتریان و مخاطبانتان است . در سایت صنعتی هم این امر اهمیت ویژه ای دارد . در سایت صنعتی شما می توانید رزومه از شرکتتان ، کالاها و خدمات خود را قرار دهید تا کاربران به راحتی به آن دسترسی داشته باشند .

2- عدم محدودیت زمانی :

با طراحی سایت صنعتی شما همیشه و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس مشتریان خود خواهید بود . و به این طریق دیگر در صورت بسته بودن کارخانه یا شرکت مشتریان خود را از دست نمی دهید .

 

منبع و ادامه مطلب : طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی در تبریز ، نمونه کار طراحی سایت صنعتی


طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی یکی از انواع زمینه های طراحی سایت است که تجارت گستر شهریار در آن فعالیت دارد .

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به سرعت در حال محبوبیت است . موفقیت فروشگاه های اینترنتی بزرگ مانند آمازون یا  در ایران دیجی کالا مردم را به راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی ترغیب می کند . فروشگاه اینترنتی مانند دیجی کالا فروشی به مراتب بیشتر از فروشگاهی بزرگ در بازار دارد .

 

مزایای بسیار طراحی سایت فروشگاهی که در ادامه به بیان آن می پردازیم موجب شده تعداد سایت فروشگاهی در حال افزایش باشد . البته تمام این فروشگاه ها به محبوبیت دیجی کالا نمی رسند زیرا نیاز به تلاش بسیار و همچنین انتخاب شرکت معتبری برای طراحی وب سایت فروشگاهی است که بتواندسایت فروشگاهی دقیقا مطابق با نیازهای شما طراحی کند .

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی :

اگر شما به فروش محصولی می پردازید یا قصد فروش کالایی را دارید می توانید با سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و فعالیت در آن به کسب و کار خود رونق دهید و درآمد خود را چندین برابر کنید .

صرفه جویی در هزینه :

ساخت فروشگاه اینترنتی نیاز به سرمایه بالا برای تهیه انبار یا محل برای فروش ندارند . و شما می توانید بدون نیاز به  محلی برای کسب و کار تنها با وجود یک سیستم به فروش محصولتان بپردازید . فروشگاه هایی نیز که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند فروشگاه های فروش شارژ هستند که به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه ای که برای افراد دارند فروش بالایی دارند .

ادامه و منبع : طراحی فروشگاه اینترنتی