سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوم بسته بندی

فوم بسته بندی

بسیاری از خسارت های وارده به محصولات تولید شده در هنگام حمل و نقل از کارخانه به فروشگاه می باشد که اکثر آن بر اثر ضربه های وارده و یا رطوبت هوا ایجاد می گردد . برای کاهش خسارت وارد شده در این زمینه باید به دنبال بسته بندی مناسبی بود که این خسارات و صدمات وارده را به حداقل رساند . یکی از دغدغه های بسیاری از تولید کنندگان سالم رسیدن محصول از تولیدکننده به مصرف کننده می باشد . به همین علت بسته بندی مواد اهمیت بسیاری دارد. وهرچه کیفیت بسته بندی استفاده شده بهتر و مرغوب تر باشد مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد. فوم بسته بندی بنیان پلاست بهترین نوعفوم  یا یونولیت بسته بندی می باشد این فوم مناسب ترین فوم محافظ برای بسته بندی ظروف، شیشه و سایر موادی که نیاز به محافظ دارند می باشد.

تخصص اصلی و فعالیت بنیان پلاست  برروی تولید و تزریق یونولیت بسته بندی یا فوم بسته بندی ، پلاستوفوم بسته بندی ، ابزارهای ساختمانی یونولیت  ، سینی نشا،یخدان یونولیت ، فوم گرمایش از کف ، ورق یونولیت و فوم فشرده و نیمه فشرده محصولات تولید شده کارخانجات و کارگاه های تولیدی شما عزیزان تولید کننده و نیز یونولیت و پلاستوفوم های ساختمانی میباشد.
جهت تولید و بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم نیاز به قالب آلومینومی دو جداره به شکل و فرم جنس درخواستی جهت بسته بندی میباشد

فوم بسته بندی در ضخامت و ابعاد مختلف جهت استفاده برای محصولات با اندازه های گوناگون تولید می شود.

فوم بسته بندی بنیان پلاست کاربردهای مختلفی دارند از جمله کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فوم بسته بندی ظروف چینی و شیشه ای

فوم بسته بندی لوازم خانگی

فوم بسته بندی لوازم یدکی

فوم بسته بندی  برای عایق کاری

فوم بسته بندی به عنوان محافظ برای کلیه اشیاء

بسته بندی ساعت ، طلا و جواهرات

بسته بندی محصولات نظامی

 از ویژگی های فوم بسته بندی بنیان پلاست دارای ویژگی هایی می باشد از جمله:

  • سبک و کم وزن بودن یونولیت  بسته بندی ( این ویژگی باعث می گردد تا سنگینی برای اجسامی که نیاز به محافظ دارند ایجاد نگردد)
  • ضد آب
  • رنگبندی متنوع
  • منبع:فوم بسته بندی 

عایق صوتی برای کف ساختمان

در یک مجتمع مسکونی و یا مجتمع های تجاری ساکنین آنها همواره با مشکل تبادل صدا بین طبقات ناشی از  ضربات پا و سایر صداهای مزاحم از طبقات بالا به پایین روبرو بوده‌اند. که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها زیادتر شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی از طبقات پایین هم صدا به طبقات بالاتر از خود به گوش می رسد.

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها  جوابگوی بشر نشده و همواره نارضایتی نسبت به این موضوع در سطح خیلی بالایی به گوش می رسد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولاتی با مزیت های  کاهش صدا برای عایق صوتی کف ساخته شده اند که هر کدام از  محصولات دارای ویژگی ها و ضخامت  و اندازه های متفاوتی هستند که هر کدام به میزان قابل توجهی کاهش دسیبلی دارند .

عایق صوتی ایزوبز

در میان این محصولات عایق صوتی  ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی پاسخگوی نیاز بشر میباشد .برایعایق صوتی برای کف ساختمان با این محصول نسبت به ضخامت کاهش صدا ما بین 35  دسیبل برای ضخامت 7 میلی متری و کاهش   50  دسیبل برای  ضخامت 155 میلی متر امکان پذیر می باشد . برای کسانی که در  صنعت ساختمان و دیگر صنایع فعالیت دارند و در پی محصولی برایعایق صوتی کف میباشند .

بد نیست چند مورد از مزیت ها و ویژ گی های این محصول را با دیگر محصولات مقایسه کنند . این محصول به لحاظ سادگی در حمل و نقل بصورت رولی که هر رول با عرض یک متر و با طول 15 متر که با کمترین وزن ممکن (15 کیلو)  تولید شده و امکان نصب سریع توسط خریدار به صورت عمودی و افقی فراهم نموده است. کافیست کل سطوح مورد نظر توسط خریدار چسب کاری شده و مثل موکت این محصول را نصب نمایند.

در روشهای معمول پس از کف‌سازی اولیه که معمولاً یک بتن مگر می باشد سطح مورد نظر را تمیز و جارو می کنیم و عایق صوتی کف ایزوبز را بعد از  چسب کاری سطح مورد نظر روی زمین پهن میکنیم و برشهای لازم در کناره ها را با تیغ انجام و سپس کف‌سازی نهایی بر روی محصول ایزوبز انجام می‌شود.

در زیر چند نمونه از ویژگی ها و مزیت های عایق صوتی برای کف ساختمان ایزوبز را شرح میدهیم.

عایق صوتی

عایق حرارتی

ضد رطوبت

ضخامت 7 و 15 میلی متری

دارای تائیدیه بهداشت

دارای برگ تائیدیه اروپا

عمر بسیار طولانی

تولید با فناوری نانو

دارای برگ گارانتی

سازگاری با همه ملات ها

غیر قابل اشتعال

منبع:عایق صوتی برای کف ساختمان