سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل

پانل در لغت به معنای سطح پیش ساخته و گسترده ای است که آن را به صورت دیوار یا سقف نصب میکنند، در جهان صنعتی امروز از آن جهت که زمان مصرفی و هزینه لحاظ شده در یک کار ساختمانی بسیار حایز اهمیت می باشد ،استفاده کردن از این سازه های پیش ساخته هم از لحاظ صرف زمان و هم هزینه مقرون به صرفه تر می باشد.

ساندویج پانل ها نوعی از پانل ها میباشند که به دلیل دارا بودن دولایه که مابین آ نها بایک لایه عایق پرشده است و قابل انعطاف می باشد به ساندویج تشبیه  شده و با این نام نیز شناخته میشود.

ساندویج پانل ها به دلیل دارابودن لایه عایق در برابر صوت ،حرارت عایق بوده و بسیار سبک میباشند ، این سازه ی کارامد کامپوزیت آلومینیومی میباشد که در بیشتر مکانهای عمومی و خصوصی نصب و قابل استفاده کردن میباشد ، ساندویج پنل ها دارای انواع گوناگون بوده که بر حسب نوع و مکان مورد استفاده از آنها  استفاده میشود .

کاربرد ساندویچ پنل :

از این محصول فوق العاده و بی نظیر در سالن های عمومی سردخانه ها ،حتی بیمارستانها مرغداریها و جالب است بدانید به عنوان سقف کاذب در سقف منزل شما نیز مورد استفاده قرار میگیرد، پانلهای ساندویج بدلیل سبکی و مقاومت بالا در برابر حوادثی چون زلزله وعایق شده در برابر صوت وگرما ،ممانعت از اتلاف  انرژی، قابلیت شست و شو وزنی سبک و نصبی آسان مناسبترین سازه برای استفاده در ساختمان می باشد.

در طراحی ساندویج پانل ها سعی شده است برای زیبایی بخشی به سازه های ساختمانی و همچنین زیباسازی شهری از رنگ بندی متفاوت و متناسب با سلیقه های گوناگون استفاده شود،از آنجایی که رنگ ها اثر بخشی فوق العاده ای در حالات روحی افراد دارند از این جهت این پانلها برای استفاده در مدارس و سالنهای ورزشی نیز بسیار مناسب میباشند ،در حالت کلی ساندویج پانلها برای ساخت مکانهای مسکونی یا حتی غیر مسکونی ،انواع کانکسها یا کانتینر ها ،حتی کارخانجات نیز اولین و مناسب ترین گزینه میباشند که هر فرد به آن می اندیشد.

شرکت تجارت گستر به عنوان معتبر ترین شرکت وارد کننده ساندویج پانل در تبریز و عاملیت نصب آن در شمالغرب کشور در نظر دارد تا محصولات خود را در بالاترین کیفیت موجود در بازار های جهانی به شما هم وطنان عزیز عرضه کند ،این شرکت با اقدامی قابل ستایش پانلهای وارداتی خود را با ارزانترین قیمت موجود روانه ی بازار داخلی کرده است ، تا صاحبان این مشاغل با خیالی آسوده و اعتمادی ستودنی از این محصولات بهره مند شوند ، شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 04135576835 – 09143026241 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت رسمی شرکت مراجعه نمایید.

منبع:ساندویچ پانل


عایق صدا

چکیده

انسان قادر است صداهای زیادی را به خوبی بشنودبعد از مشکل آلودگی هوا ، آلودگی صوتی در شهرهای بزرگ یکی از مشکلات اجتماعی به حساب می آید . وقتی درون یک اتاق ساکت نشستیم حدود 30 دسیبل امواج صوتی در آن وجود دارد که ما قادر به شنیدن آنها نیستیم البته نه اینکه قادر نباشیم ولی چون به صورت مستمر در مکان های شلوغ قدم می زنیم یا فعالیت می کنیم سنسورهای شنوایی ما به آنها عادت کرده به همین دلیل هم هست که افراد از سنین میان سال به بعد دچار مشکل در سیستم شنوایی  خود می شوند.

 

در این مقاله می خواهیم راهکارها و روشهایی را برای پیش گیری از این مشکلات و مقابله با برخی از صداهای آزار دهنده بیان کنیم.

مقدمه

عایق صدا برای کاهش صدا و عدم انتقال صوت از محیطی به محیط دیگر مورد استفاده قرار می گیرد ودر شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد و بررسی مسائلی که یک مصرف کننده در انتخاب عایق مناسب دچار مشکل نشود یکی از نکات حائز اهمیت به شمار می رود . وزن مناسب ، جنس مرغوب ، نصب آسان محصول از نکاتی هستند که یک عایق صدا باید تمامی این موارد را در سطح بالا دارا باشد.

عایق صدا با نام تجاری ایزوبز توانسته تمامی نکات از جمله وزن مناسب ، جنس مرغوب و… را در خود جای دهد و به عنوان یک عایق مناسب برای مشکلات صوتی باشد.

عایق صدا چیست؟

برای کاهش انتقال صدا از محیطی به محیط دیگر (آلودگی صوتی) باید از پوشش هایی استفاده کرد که به آن عایق صدا یا ضد صدا گفته می شود.

این عایق صدا با نام تجاری ایزوبز (izobozz) با توجه به ساختارش و بهره گیری از فناوری نانو می تواند کاهش صدای چشم گیری داشته باشد .  هر لایه ی این محصول ضخامت 15 میلی متری دارد . به گفته کارشناسان و محققان هر لایه این عایق می تواند کاهش صدای 500 دسیبلی را به همراه داشته باشد . عایق صوتی ایزوبز جدیدترین نسل عایق صدا در دنیا بوده که در بیش از 20 کشور برتر دنیا به فروش می رسد.

منبع:عایق صدا


عایق صوتی

چکیده

با توجه به خواص الیاف و استفاده بشر در زندگی روزمره از پشم و پنبه الیاف ایزوبز توانسته کارایی پشم و پنبه را افزایش دهد. این الیاف از اختلاط پشم و پنبه با پلی استر تو خالی تشکیل شده و از ساختار سبک و در عین حال مقاومی بر خوردار می باشد.

الیاف ایزوبز می توانند علاوه بر جلوگیری از تبادل سرما و گرما عایق صوتی مناسبی برای ساختمان ها باشد در این مقاله یک نگاه اجمالی به کارایی  الیاف به عنوان عایق صوتی برای ساختمان خواهیم داشت.

 

مقدمه

انسان همواره از الیاف برای آسایش و آرامش خود استفاده می کند تن پوش مناسب در فصول مختلف از الیاف گوناگونی تولید می گردد. فرش ، رخت خواب و… هر کدام می توانند با الیاف خاصی نسبت به عملکردشان تولید شده باشند. با بالا رفتن سطح علمی و تلاش دانشمندان در سال 1904 الیاف پلی استر تو خالی تجاری گردید و با ویژگی های جدید نسبت به الیاف قدیمی توانست نیازهای بشر را تامین کند در همین راستا بعد از سپری شدن مدت کوتاهی به کمک فناوری نانو تکنولوژی توانستند الیاف جدیدی را با کارایی و خواص بیشتر به بازار جهانی عرضه کنند که هم خصوصیات پلی استر تو خالی و هم الیاف قدیمی مانند پشم و پنبه را داشته باشد این الیاف عایق صوتی مناسبی برای ساختمان محسوب می شود و می تواند مشکلات صوتی ، حرارتی و برودتی یک ساختمان را برطرف کند.

برای کاهش و مقابله با انتقال شدت صوت از محیطی به محیط دیگر باید از مواد پوششی که میتواند شدت صوت را در خود پیچانده و به اندازه قابل توجهی کاهش دهد استفاده نمود که به آن پوشش عایق صوتی گفته می شود.

منبع:عایق صوتی


عایق صوتی برای کف ساختمان

در یک مجتمع مسکونی و یا مجتمع های تجاری ساکنین آنها همواره با مشکل تبادل صدا بین طبقات ناشی از  ضربات پا و سایر صداهای مزاحم از طبقات بالا به پایین روبرو بوده‌اند. که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها زیادتر شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی از طبقات پایین هم صدا به طبقات بالاتر از خود به گوش می رسد.

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها  جوابگوی بشر نشده و همواره نارضایتی نسبت به این موضوع در سطح خیلی بالایی به گوش می رسد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولاتی با مزیت های  کاهش صدا برای عایق صوتی کف ساخته شده اند که هر کدام از  محصولات دارای ویژگی ها و ضخامت  و اندازه های متفاوتی هستند که هر کدام به میزان قابل توجهی کاهش دسیبلی دارند .

عایق صوتی ایزوبز

در میان این محصولات عایق صوتی  ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی پاسخگوی نیاز بشر میباشد .برایعایق صوتی برای کف ساختمان با این محصول نسبت به ضخامت کاهش صدا ما بین 35  دسیبل برای ضخامت 7 میلی متری و کاهش   50  دسیبل برای  ضخامت 155 میلی متر امکان پذیر می باشد . برای کسانی که در  صنعت ساختمان و دیگر صنایع فعالیت دارند و در پی محصولی برایعایق صوتی کف میباشند .

بد نیست چند مورد از مزیت ها و ویژ گی های این محصول را با دیگر محصولات مقایسه کنند . این محصول به لحاظ سادگی در حمل و نقل بصورت رولی که هر رول با عرض یک متر و با طول 15 متر که با کمترین وزن ممکن (15 کیلو)  تولید شده و امکان نصب سریع توسط خریدار به صورت عمودی و افقی فراهم نموده است. کافیست کل سطوح مورد نظر توسط خریدار چسب کاری شده و مثل موکت این محصول را نصب نمایند.

در روشهای معمول پس از کف‌سازی اولیه که معمولاً یک بتن مگر می باشد سطح مورد نظر را تمیز و جارو می کنیم و عایق صوتی کف ایزوبز را بعد از  چسب کاری سطح مورد نظر روی زمین پهن میکنیم و برشهای لازم در کناره ها را با تیغ انجام و سپس کف‌سازی نهایی بر روی محصول ایزوبز انجام می‌شود.

در زیر چند نمونه از ویژگی ها و مزیت های عایق صوتی برای کف ساختمان ایزوبز را شرح میدهیم.

عایق صوتی

عایق حرارتی

ضد رطوبت

ضخامت 7 و 15 میلی متری

دارای تائیدیه بهداشت

دارای برگ تائیدیه اروپا

عمر بسیار طولانی

تولید با فناوری نانو

دارای برگ گارانتی

سازگاری با همه ملات ها

غیر قابل اشتعال

منبع:عایق صوتی برای کف ساختمان


عایق صوتی برای سقف ساختمان

امروزه در مجتمع های مسکونی و تجاری به دلیل کاربرد یونولیت برای حجم سازی در سقف یا کف طبقات مشکل انتقال صدا از سقف به طرف پایین به حدی زیاد شده که اکثر هم وطنان از این مشکل رنج می برند مشکلاتی از قبیل صدا های ضربه ای کوبه ای و حتی حرف زدن یا لوله هایی که از سقف اتاق عبور میکنند که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها بیش از پیش شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی منجر به تغییر مجتمع خود میباشند .

تکنولوژی ایزوبز

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها پاسخگو نبوده و همواره مردم نارضایتی نسبت به این موضوع دارند امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی عایق صوتی برای سقف ساختمان با محصول ایزوبز با ضخامت 7 و 15 میلی متری با کاهش 35 الی 500 دسیبل صدا ساخته شده  است که دارای ویژگی ها و مزیتهای منحصر بفردی میباشد.

عایق صوتی ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی بهترین عایق صوتی برای سقف میباشد .برای عایق صوتی سقف با این محصول ابتدا ضخامت مورد نظر را انتخاب کرده و سقف مورد نظر را با چسب مخصوص این محصول با کمک کاردک شیار دار آغشته کنیم و مانند موکت یا کاغذدیواری این محصول را بغل هم بدون گذاشتن کمترین درز نصب نماییم.

عایق صوتی سقف در ساختمان هایی که در حال احداث میباشند معمولا بین طبقات بعد از بتن ریزی استفاده میشود ولی از آنجایی که اکثر مجتمع ها با در نظر نگرفتن عایق صوتی برای سقف ساختمان ساخته میشوند این محصول را میتوانید بعد از احداث مجتمع ها نیز استفاده نمایید .

چند مورد از مزیت ها و ویژگی های عایق صوتی برای سقف ساختمان

 

این محصول به صورت رولی تولید شده و حمل و نقل آن آسان می باشد عرض این محصول 1 متر و طول محصول 15 متر میباشد که به اندازهای مورد نیاز برش داده و نصب می گردد .
عایق صوتی
عایق حرارتی
ضد رطوبت
ضخامت 7 و 15 میلی متری
دارای تائیدیه بهداشت
دارای برگ تائیدیه اروپا
عمر بسیار طولانی
تولید با فناوری نانو
دارای برگ گارانتی
سازگاری با همه ملات ها
غیر قابل اشتعال

منبع:عایق صوتی برای سقف ساختمان