با گسترش دنیای اینترنت بسیاری از کتاب فروشی ها دست به طراحی سایت فروشگاه کتاب زدند. طراحی سایت فروشگاه کتاب به کتاب  فروشی ها کمک میکند که مشتریان جدیدی را از طریق دنیای وب پیدا کنند و از طرفی مشتریان حضوری هم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی پیدا میکنند زیرا با یک جستجو ساده در اینترنت کتاب مورد نظرخود را با قیمت مناسب در کتاب فروشی های نزدیک محل خود پیدا کرده و آن را خریداری مینمایند.

 

 

 

 

 

یک طراح خوب و با تجربه در زمینه  طراحی وب سایت فروشگاه کتاب میتواند یک سایت خوب و پربازدید برای شما طراحی و به شما تحویل دهد که این امر باعث میشود کتاب های فروشگاه شما فروش بیش تری از قبل داشته باشد

 

 

شرکت وبیکس یکی از شرکت های خوب و فعال در زمینه طراحی سایت فروشگاه کتاب هست که میتوانید با خیال آسوده همه چیز را به ما بسپارید.

 

 

قالب هایی که برای سایت های فروشگاه کتاب طراحی میشوند دارای امکانات پایه ای میباشند . علاوه بر این امکانات اگر شما امکانات بیشتری را بخواهید میتوانید سفارش دهید . در ادامه به برخی از این امکانات اشاره شده است .

 

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه کتاب :

 

 

معرفی کامل فروشگاه کتاب به مشتری ها

 

 

دادن اطلاعاتی مانند نام فروشگاه ، شماره تلفن فروشگاه و آدرس دقیق فروشگاه روی نقشه گوگل تا کاربران به راحتی بتوانند فروشگاه شما را پیدا کرده و کتاب مورد نظر را خریداری کنند.

ادامه مطلب و منبع : طراحی سایت فروشگاه کتاب